UNA PROFESSIÓ A MEDIDA

Des de petita m'han agradat moltes professions.
He tingut les meves èpoques en què volia ser perruquera, per tallar el cabell i poder fer pentinats a tothom. També vaig voler ser model, per desfilar per les passarel·les, o ser acafata de vol per poder viatger pel món, o quan vaig voler ser veterinària per salvar els animals.
En tots aquests anys han passat moltes professions pel meu cap... És difícil agafar amb totes les professions que tenim, una que t'agradi, ja que és el teu futur, i la vols escollir bé. I si ara mateix em fessin la típica pregunta "que vols ser de gran?" no sabia que respondre, i per dir la típica ximpleria de:
- Jo vull ser feliç, o vull ser jove com ara... Millor dir que no ho saps...
Ami la veritat que m'agradaria ser alguna cosa que ningú ho sigui, una professió que no hi hagi avui en dia, una professió que m'ho passés bé i m'agradés, que en dir-li a la gent de què treballes es riguessin perquè els fa gracia de mai avero escoltat.
Així que aquest treball seria, creadora de presons per "mafiosos". Si, si fa gràcia, però imaginat quants diners i fama guanyaria. En veritat no treballaria d'això però seria una bona i divertida professió. La veritat és que no se que professió aniria a mida amb mi...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA MATERNITAT D' ELNA

LA RESPRESSIÓ FRANQUISTA I/O REPUBLICANA